Search This Blog

Friday, March 23, 2007

Tired maaaa...

i'm really tired la yesterday..i accidentally slept on the couch with my laptop still ON..hehe..it's all because the Streamyx line was unstable..penat tunggu page loading..tu yg sampai tertidur tu..hehe..

Yesterday, my class started at 9.00 a.m. and i reached there at 9.20..huhu..lambat seyh..i waited for nearly 1/2 hour..cos i missed the 8.40 a.m punye bas..makin siot lak bas UKM ni..dahla kalo skali kuar berderet-deret sampai jammed jalan kat UKM tu..HAMPEH!!After the Senibina Komputer punye class tu I got another class from 11.00 a.m. until 12.oo p.m.Adehh..there's something wrong with the computer at the dewan so Mr. Phang couldn't use it..meraselaa blajar ala2 skolaa gitu..gune the whiteboard..nyesal x duduk tengah..huhu..dahla nak paham what's Mr Phang teached pon ala2 je..huhu..

After the class, my PSS(Pengantar Sains Sosial) punye group got to do some presenting to the tutor..we waited at the hall and tetibe lak there's other class in the hall..So we asked the lecturer where do we supposed to present..rupe2nye dah tukar tempat!!haha..padan muke kitorang..i think the presentation kinda ok laa..x tau la if the tutor think it's too simple or what..kitorang juz sempoi je present..hehe..

Then, I went back to the college to change my baju kurung coz i wanna go home later that evening..plan nak balik pukul 2.00 p.m...last2 balik near pukul 4..huhu..ari pon nak hujan tapi kat UKM still ok laa..blum hujan lagi..but bile dah naik komuter tu suddenly hujan lebat tetibe..aiyoo...camne nak balik umah ni..i was thinking that while on the komuter..then I naik lrt lak..still hujan lebat..adeh..when the lrt nak dekat sampai at the Chan Sow Lin Station,the hujan MAKIN lebat la plak..Basah kuyup laa nampaknye sampai umah..hehe..I had to naik teksi cos if I naik bas then I'll be basah kuyup lencun la if sampai rumah nanti..Alhamdulillah,time I sampai tu hujan kinda reda a little..so xde la basah sangat pun..hehe..

Memang tired sangatlah semalam alkisahnye..

No comments:

Post a Comment